Interserve start uitZENDbureau

Zendingsorganisatie Interserve heeft een nieuwe campagne met als thema: ‘Het uitZENDbureau waar geloof werkt’. Interserve biedt christenen de mogelijkheid om hun talenten in te zetten door te solliciteren naar een baan in Azië of de Arabische wereld.

Interserve is ervan overtuigd dat geloof en werk samengaan. Daarom wil zij de komende jaren meer beroepskrachten gaan uitzenden, zowel voor korte als lange termijn. In het werkgebied van Interserve wonen meer dan vijf miljard mensen, van wie de meesten nog nooit het evangelie hebben gehoord.

Met de campagne ‘het uitZENDbureau waar geloof werkt’ kiest Interserve voor een persoonlijke aanpak. Samen met potentiële kandidaten gaat Interserve op zoek naar een werkplek waar zij tot hun recht komen. Toekomstige werkers worden goed voorbereid en toegerust op het wonen en werken in een andere cultuur.

Met de campagne is ook de website interserve.nl vernieuwd, een nieuw logo ontwikkeld met bijpassende huisstijl én een nieuw filmpje gemaakt.

Interserve is deelnemer van OnMission.nl. De zendingsorganisatie zendt al ruim 165 jaar christelijke beroepskrachten uit.